Jeg er fullt klar over alle de gode grunnene til ikke å tro på Gud. Likevel tror jeg. (Philip Yancey)

onsdag 16. juni 2010

Hvorfor skal brødskive være kjedelig? - Mattips

Nå tar denne bloggen helt av. Ikke nok med at den har begynt å inneholde videosnutter, nå overgår jeg meg selv med et mattips. Disse blir det ikke mange av, for å si det sånn. So listen very carefully...

Hvorfor ikke piffe opp hverdagsbrødskiven litt? Gi den en åndelig dimensjon. He he, der ble det nesten litt livssynstaste av det hele. I hvert fall her kommer en favoritt fra vårt hjem.

1 brødskive
1 skive kokt skinke
1 lag med gulost
pesto smurt utover
tomater, gjerne cherrytomater
Eventuelt salt, pepper, grillkrydder

Stek hele gjengen i panna på svak varme til bunnen er sprø og osten er myk. Spis gjerne oliven til det hele.
Fantastisk. Sier ikke mer, jeg må visst inn å lage dette nå.

Bildet er ærlig og redelig stjålet på internett. Men våre brødskiver ser minst like gode ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar