Jeg er fullt klar over alle de gode grunnene til ikke å tro på Gud. Likevel tror jeg. (Philip Yancey)

lørdag 4. juni 2011

Bloggen tilbake

Hei alle sammen.

Beklager så mye at det ble en pause i bloggingen. Av og til må det bare bli slik. Men nå er jeg tilbake igjen. Første blogginnlegg kommer i løpet av kvelden.

Jeg har i de seneste ukene prøvd meg litt fram med tanke på layout, men klarer ikke helt å lande. Vi får se. Det er jo uansett ikke det viktigste.

Jeg trenger litt tips til blogglisten min. Etter hva jeg kan se, er det flere som har sluttet å blogge, eller har pause. Jeg tror jeg skal fjerne disse fra listen. Men jeg tar gjerne i mot tips til andre livssynsblogger, eller andre bloggere som tar opp tema relatert til denne.

Straks i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar