Jeg er fullt klar over alle de gode grunnene til ikke å tro på Gud. Likevel tror jeg. (Philip Yancey)

mandag 25. januar 2010

Beklager grovt språk

Jeg må med dette beklage mitt vulgære og grove språk som jeg lot meg friste til å bruke i forbindelse med min siste artikkel om fotball. Jeg innrømmer også at jeg ble litt revet med, nesten på kanten til mobbing. Og ikke nok med det, jeg kom også i skade for å trekke noen altfor enkle slutninger av noe som ikke var så svart-hvitt som jeg følte at det var. Beklager dette også.

Jeg gjorde et forsøk på å tilpasse språk og resonnementer til fotballkulturen, men det angrer jeg på. Jeg må også beklage overfor alle fotball-fans som føler seg krenket og såret akkurat nå. Jeg har bedt Den hellige Maradona om tilgivelse.

Denne beklagelsen inneholder et skjult budskap, forstå det den som kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar