Jeg er fullt klar over alle de gode grunnene til ikke å tro på Gud. Likevel tror jeg. (Philip Yancey)

tirsdag 22. desember 2009

14 dagers jubileum som blogger

Jeg feirer fjorten dager som blogger. Og tenker: Hvorfor i alle verden har jeg ikke gjort dette før? For en deilig måte å strukturere tanker på. Man kan jo faktisk få orden på livet sitt gjennom bloggen.

30 innlegg på 14 dager er vel kanskje i overkant av hva som er vanlig. Hverdagen innhenter vel meg også. Men så lenge gløden er der, og jeg gløder for alt mulig, unntatt sport, biler og Golf, så vil det fortsette dette her.

2 kommentarer:

  1. Blogging skal være lystbetont. Har du følt lyst i forhold til dine 30 innlegg på 14 dager, skal du ikke være bekymret :-)
    Bekymret bør du begynne å bli dersom bloggen blir et ork og et krav fra andre om at du skal skrive. Det kan jo skje en dag.
    Lykke til som blogger.

    SvarSlett
  2. Jeg var i lykkerus den første tiden som blogger. En slags forelskelse.

    Bare nyt det!

    (Kan du ikke droppe ordbekreftelsesfunksjonen? Den bare tar tid og er helt unødvendig.)

    SvarSlett