Jeg er fullt klar over alle de gode grunnene til ikke å tro på Gud. Likevel tror jeg. (Philip Yancey)

onsdag 23. desember 2009

God jul, til mine blogglesere

Jeg pålegger meg selv en bloggpause fram til 1. juledag. Det kan bli svært hardt, så avhengig som jeg er blitt etter bare litt over to uker med blogging. Jeg har mange interesseområder, og tenker at jeg i løpet av denne første perioden har vist noe av hva som er viktig for meg. Det kommer mer.

Jeg vet ikke hva som er vanlig i forhold til antall lesere, men jeg er jo kjempefornøyd med at så mange har vært innom og brukt mange minutter på å lese det jeg skriver. Det er vel et poeng med blogg, hvis jeg ikke har misforstått helt.

Hvis du har lyst til å gi meg tilbakemelding på bloggen min, så vil det være gøy for meg å lese det. Tar i mot tips og råd. Vet ikke om det er vanlig å gjøre dette heller, men nå gjør jeg i hvert fall det. Skriv gjerne her. Jeg er i hvert fall veldig tent på å skrive mye framover også. Så vil du være med, så heng på.

Ønsker alle mine lesere og venner en riktig god jul. Koz og klemz (litt ekkelt, men det er 40-årskrisa som slår til), Tom Arne.


2 kommentarer:

  1. Hei, det går an å lagre blogginnlegg en stund før du legger de ut. Alltid greit å ha noen på lur når du føler deg uinspirert til å skrive. Det er jo som regel sånn at det er kjempegøy å legge ut en to-tre innlegg pr dag i starten, men kanskje det kan være lurt å slenge ut en om dagen og spare noen til trange tider? Det ville vært trist å oppleve en lengre tid uten et innlegg fra deg!

    SvarSlett
  2. Takk for interessant lesning de siste to ukene! Ser frem til flere gode meningsutvekslinger fra deg etter 1. juledag.

    Bruk nå de neste par dagene godt med familien din, ta godt vare på dem, og inspirasjonen de har å gi! Håper forresten inderlig bloggpausen er din idé, og ikke et veto trumfet igjennom av din bedre halvdel?

    God jul, hilsen en av dine lesere!

    SvarSlett