Jeg er fullt klar over alle de gode grunnene til ikke å tro på Gud. Likevel tror jeg. (Philip Yancey)

mandag 25. januar 2010

Endelig en gladsak for sportsverdenen

Hva visste vel jeg når jeg søkte etter bilder som illustrerer sport? Jeg skrev bare inn "Sports Illustrated", og vips kikket en haug med lettkledde damer på meg. Det var jo rent koselig.

Dette er helt sikkert et blad som alle andre i hele verden kjenner til og leser daglig. Jeg vet ikke hva det inneholder, men det bør vel være nærliggende å anta at det har med sport å gjøre..

Jeg er likevel litt forundret over forsidene. Vakre, deilige damer som jeg gjerne kan se både en og to ganger på. Men helt ærlig, hva har de med sport å gjøre?

Det finnes sikkert gode svar på dette også.

Når det gjelder bildet til høyre, er jeg også litt usikker på om trusa er på vei på eller av. Hvilken idrett er det som utøves med trusene av? Her må jeg nok spørre idrettslærerne våre om de kjenner til denne sporten.

Kanskje vi driver med den på Sagavoll også? Hva vet jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar